torsdag 26 november 2009

Trafikfara...

... säger de ju att H&M´s å Calvin Kleins jul/underklädsreklam är. Varför har inte Brothers kalsonger i sin klädkollektion? Tror att det hade kunnat sluta på samma sätt med årets modeller. ;o) Visserligen har jag inget fog för mina funderingar, men jag tror att Lundqvist bröderna är vältränade å hade passat för det...;o)

Har hittills bara sett reklambilder med Henrik Lundqvist, finns lite överallt i stan, men broder Joel ska åxå vara med tydligen...
Visst är det fina tulpaner som jag fick av mina "hungriga vargar" igår? Nästan så att det väger upp att det blev några saker jag fick diska om idag... illa! Så diskning kommer att komma upp på schemat!;o)
Men men de lyser upp fint på vardagsrumsbordet! Å lite sött initiativ var det allt av dem ;o)



2 kommentarer:

Pia sa...

Henke såg inte ut som Henke. Han såg mer ut som Joel.:)

Hon med klackarna sa...

Pia: Håller med! Men det står att det är Henke så får väl tro på det då ;o)