söndag 1 november 2009

De senaste dagarna..

...har bara sprungit iväg! Härliga höstdagar som jag faktiskt har kunnat njuta lite av eftersom jag delvis har studerat på jobbet. Då kan man ta en paus mitt på dagen, så att man får dags-å solljus i ögonen på vägen till å från träningen, visst sedan får man ju sitta med näsan i böckerna på kvällen sen... Men hellre det än att det är kolmörkt när träningen ska genomföras! Å jag är väldigt glad att jag inte klämde in en tenniskurs den här veckan åxå, jag hade aldrig klarat av att få med det!

Underbara färger längs vattnet




Lite hockey har faktiskt åxå klämts in i schemat.. Blev bara elitseriehockey, ingen juniormatch. Marcus Johansson ovanför texten å Johan "Bagarn" Andersson nedanför.

Peter Jöbacks nya album "East side storie" damp ner i brevlådan under veckan. Lars Winnerbäck har fått konkurrens om att snurra i cd-spelaren!

En kväll skulle det gås en långpromenad med en vänninna, som sedan blev att vi skulle ta ett glas vin med en gemensam bekant... I verkligheten blev det en helkväll på stan.. Hm, hur gick det till egentligen? Men kul å trevligt hade vi!! ;o)



Ytterligare en bild med hösttoner, älskar höstfärgerna!

Splitter nya dubbdäck har kommit på bilen idag. Känns bra, men många pengar blev det som bara "flög iväg" från kontot...
Nu kan snön å halkan komma! Vill inte ha novemberregn...

En vacker kärleksört!
Allhelgona har tillbringats med familjen. Systrarna Yster med sina familjer har varit hemma i Värmland å firat mamsens födelsedag i efterskott.
Nu ska det läsas/jobbas lite å det är hög tid att börja planera nästa vecka!

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den där cd:n med Jöback tror jag är superbra, ska allt skicka efter den. Och helkväll på stan låter inte dumt, ofta är sånt oplanerat roligast. År du på Norrstrand ska du kolla en antik/loppis också där, ligger på samma gata, Vävaregatan.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja jisses fy sjutton vilket busväder det är... Men nu har jag fått upp värmen igen jag oxå... Har jue även stått vid spisen så det har jue hjälpt till lite... :P Nej nu går vi allt i ide för ikväll... Blir att inta soffan och dom kära serierna igen sen... :) Må så gott du med! Kraam!! Ps. Hur mår svansbarnen föresten?!

Hon med klackarna sa...

Ett rött monogram: Jöback albumet rekomenderas ;o) Helkvällen på stan var väldigt rolig så det var värt att va sliten dagen efter ;o) Ska kolla upp affärerna!


Zuzibuz: Inget vidare väder alls. Inte det här jag vill ha. Svansbarnen mår bara bra båda två. Fritte har varit ovanligt kelsjuk i kväll men så är de inte vana just nu att deras matte är hemma...

Storkram till er båda!

P sa...

Bli proffsfotograf och visa dig för världen vännen! Kram

Hon med klackarna sa...

P: Tack snälla! ;o) Hade jag varit ekonomiskt oberoende hade jag definitivt ptovat på att försöka att arbeta som fotograf. För då skulle jag ha tiden att sitta å pilla med bilderna å analysera vad som är bra/mindre bra med dem så att det skulle kunna bli bättre resultat å jag utveckals på ett annat sätt ;o)
Kram på dig!