onsdag 18 november 2009

Längesen..

..som jag hade tid att skriva något här i bloggen. Men här kommer det iaf ett inlägg! ;o)
Sista tiden har inneburit massor av stress, men nu börjar jag att se ett svagt ljus i slutet av tunneln. Skönt! Ska bara försöka så att den sista tiden inte sätter alltför stora spår på hälsan.

I somras föll jag pladask för Marabous sommar edition. Nu har de kommit med en vinterversion också. Helt OK, men inte samma handlösa förälskelse. Smakar jul. Kommer nog att slinka ner ytterligare några vinterbitar...;o)


Bastiansen är "säkrad" för ytterligare 4 år såg jag ikväll. Härligt! Det känns tryggt med honom, en stabil spelare.
Stabila spelare hade J18 grabbarna behövt igår åxå. Toppmöte med Brynäs. När det stod klart att FBK förlorade så bröt det tydligen ut "kollektivt hjärnsläpp".. storslagsmål. Suck. 8 matchstraff med jämnfördelning i båda lagen. Hur onödigt? Annars var det faktiskt den bästa matchen jag sett dem spela i höst, helt plötsligt hade de fart under skridskorna... Men, men glad att jag gick en bit in i tredje så jag slapp att bevittna bedrövelsen...
MEN jag blev himla avis en stund i båset i går. En fotograf från VF kom förbi.. Å hennes kamerautrustning! Wow!! Bara kamerahuset går på ca 50-55 000:-. Objektivet ska vi inte prata om... Å jag går å drömmer om ett nytt kamerahus för drygt 10 000:-......
Bara att drömma vidare! ;o)

2 kommentarer:

Pia sa...

Den fotografen måste tjäna bra med pengar....Kram

Hon med klackarna sa...

Pia: Jo eller så har hon ett jobb som betalar för kameran. Eller så kan det ju va så att hon har ett fett lån att betala tillbaka på ;o)
Kram