måndag 2 november 2009

Ullsjalen..

..letades fram när jag kom hem efter jobbet. Cykelturen i ordentligt regn å blåst hade inte bara blött ner hela mig utan även kylt ner mig ordentligt. Brrr. Det var det här vädret som jag inte ville ha i november!!!
På med torra å varma kläder, inte raggsockor att förglömma! Å så letades då den himla varma ullsjalen fram. Sitter uppkrupen under en filt i soffan med en kopp the i ena handen å datorn i den andra. mmm. Nu börjar jag att få upp värmen igen. ;o)
Men inte går jag ut nåt mer idag inte!
Fortsätter att kika runt på lite favoritbloggar istället;o)
Skulle egentligen vara på bilddiskussion med fotoklubben men då jag missat att köpa nya bläckpatroner till skrivaren, så kunde jag inte skriva ut några bilder att diskutera om... Så jag laddar för att sätta mig med näsan i böckerna i kväll igen.
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: