torsdag 5 november 2009

Hugger i sten...

... i den tolkningen som framfördes i LLA i går kväll var bland det bästa jag hört! Lars Winnerbäck kunde förnya en av sina bästa gamla godingar så att den blev ännu bättre. Inte illa!
Njöt mig igenom kvällen. ;o)
Sen tycker jag att han har en skön inställning, håller fullständigt med honom: varför ska han dansa runt julgranen om han känner att det inte är han?
Man måste vara sann mot sig själv!!
Bevisar bara att man faktiskt kan bli STOR utan att valsa runt i media i tid å otid som endel andra.. Å jag tror man får större respekt från andra åxå. För att inte prata om sin egen självrespekt ;o)
Iallafall var det bra blandning på lugnt & mer fartfyllt, gammalt å nytt.
Lasse, älskad av publiken
Anna Stadling, med den sköna rösten, å Lasse

Trivdes i LLA

Mera Anna Stadling

Vill verkligen gå på mer konserter! Men utbudet av det här i Karlstad är minst sagt skralt just nu... å har så varit den senaste tiden. Vad har hänt? Varför?


4 kommentarer:

P sa...

Jag älskar Lasse! han är kung!
Inte läst din blogg pga migränanfall som duggat tätt denna vecka...Kram

Hon med klackarna sa...

P: Jo Lasse går inte av för hackor ;o) Han är himla bra å har så bra texter OCH musik.
Aj du inte bra, du har verkligen haft otur med sjukdomar å allt nu i höst. Krya på dig!
Kram

Glas och Klorid sa...

Kul med lite svensk musik som står sig flödet av så mycket skit.

/T

Hon med klackarna sa...

Glas och klorid: Det gäller att välja vad man ska lyssna på ;o) Visst finns det mycket som inte är annat än skräp men det finns mycket bra åxå.