tisdag 27 oktober 2009

Från ett soligt..

..Karlstad säger vi: God förmiddag! Svansbarnen å jag.
Jag är hemma å pluggar å har dagens första kaffepaus, passar på att blogga lite åxå. Vet inte när jag ska hinna med det annars idag.. Näsan i böckerna + inlämnande av 3 uppgifter, när de är inlämnade ska jag försöka att köra ett träningspass å så är det ju hockey ikväll igen. FBK-Frölunda. Spännande! Å så är Lee Goreen tillbaka.
Bäst att försöka vara så effektiv som möjligt så att allt hinns med.

Bilderna på Flizan togs häromdagen. Då jag laddade in å fixade med bilder så låg hon å "övervakade" mig.
När kameran kom fram så börjar hon posera

Å hon gör det ganska bra

Visst gör jag mig bra på bild? Mycket bättre än min matte...


4 kommentarer:

P sa...

Sööööt katt! Vad är det du pluggar nu? du är så effektiv gumman. Stolt över daj!Vi hoppas att FBK vinner ikväll och att Lee visar vägen. Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fin kissemisse som verkligen visade sig från alla möjliga fina håll.
Håller tummarna för dit FBK i kväll.
Kram:)

Anonym sa...

Vilka fina bilder!! Plugga på! /T

Hon med klackarna sa...

P: Jo visst är hon söt Flizan! Hon är skönheten i vår familj;o) Pluggar det gamla vanliga.. Var härligt att se matchen ikväll å visst märktes det att Goren var tillbaka.;o)

Marie: Som sagt Flizan har fått skönheten för hela familjen å hon gör sig bra på bild åxå;o) Det räckte inte ända fram för FBK, men det var en underhållande match.

Anonyme T: Tackar! Fortsätter med pluggandet imorgon, nu ska jag gå försöka att sova lite ;o)

Kram på er allihop! ;o)