tisdag 13 oktober 2009

Det som jag skulle ha...

..skrivit om i mitt förra inlägg var ungefär det här:

* att jag besökt Paviljongens nyöppnade centrumbutik. Blev lite besviken. Det var "stökigt" mellan kläderna, fullt av folk överallt å så hade de börjat med herrkläder....? Va?! Varför? De har ju redan "egna" liknande butiker här i stan ju!

* att vi var på teater. Kul!! Älskar att gå på teater! Älskar miljön, musiken (trots att den kan överrösta ibland) å att få leva sig in i en annan värld för en stund... Nästan så att jag blev lite sugen på att börja med det igen.. ;o)

Å eftersom jag inte har så långa ben skulle jag egentligen kunna gå å se på teater oftare! ;o)

Alldeles för sällan som man vistas i sådana här tjusiga miljöer!!


Teatern vi såg var Sunset Boulevard med Maria Lundqvist i huvudrollen. Hon är otroligt bra skådespelare! Kanske inte fullt lika bra sångerska,, men det passade ju eftersom hon spelade stumfilmsstjärnan som inte riktigt "gjorde sig" på talfilm... Christer Nerfont däremot är ett säkert kort när det gäller sången men har kanske inte skådespelandet som sin starkaste sida.. Bra var det iaf å helt klart sevärt!

*Kvällen avslutades på Pace. Mys! Trevligt ställe. Sen var det väl vissa saker som man kan skratta lite mer åt så här i efterhand men som mest kändes tragiska där å då...

Ja det var nog på ett ungefär vad som hände min förra "braiga" helg..;o)


Inga kommentarer: