söndag 25 oktober 2009

Analyserar..

..vad det var som gick snett på dagens fotande.. Hm, har inte riktigt kommit fram till orsaken än. Men de flesta bilderna blev iaf småsuddiga. Irriterande, fruktansvärt irriterande dessutom. Målisen gjorde en monsterräddning- kanonräddning GRANDE- å jag var med å knäppte, men vad tror ni? Jodå suddig. Morr! Deletad från hårddisken så att ajg slipper bli påmind om det..

FBK´s J18 grabbar vann iaf mot Hudiksvall, alltid någon tröst när bildurvalet blev så skralt...

Den här helgen har jag endera suttit framför datorn å pillat med bilder eller varit i en ishall. Igår kollades det på FBK-Luleå, ingen höjdarmatch om jag ska va ärlig. Tur att jag hade "pratsällskap" under första perioden annars hade jag nog somnat... I 3:e vaknade de till men vad hjälpte det? Förlust i sudden efter en himla onödig utvisning. Å idag har jag frusit rumpa i Kobbs på J18-match. Men jag lurade kylan i frysboxen!! Premiär för långkalsonger å superunderställströja! Mmm va gott. Bara om fingrarna jag frös lite.


Bildpillandet har resulterat i att det har börjat att hända saker på min lilla lista... När jag är färdig med den ska jag verkligen försöka att lova mig själv att inte lova bort för mycket bilder!! Fixandet ligger som ett ok över axlarna! Så mycket roligare att fixa med de bilderna som jag själv vill.. Men,men man lär sig av sina misstag heter det ju! Nu kanske det snart kan komma upp några nya bilder på min egen hemsida åxå.. ;o)

Den här bilden är från matchen mot Bofors nu i oktober. Gillar ju att fota målisar. Så det blir inte bara foton på FBK-målisar.. ;o)