fredag 1 januari 2010

God fortsättning..

...på 2010!!!!

This is the Year!!!
Jag hoppas å tror att det blir ett bra år ;o)

Å här publiceras det första smakprovet från "nya älsklingen". Fotat utan blixt på frihand men blev ganska OK iallafall tycker jag. Annars har jag mest fotat vinterlandskap dag ut å dag in i några dagar nu. Vad underbart vackert det är ute nu!!! ;o) Så vackert att det nästan gör ont... Idag är det dock nästan rena värmeböljan ute, bara -7 grader.

Idag ska jag testa lite mer rörliga motiv med "älsklingen". Så var så säkra det kommer att komma upp fler bilder så småningom. ;o)

3 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Å vad skönt att du hoppas och tror på ett bra år.
Förstår att du är förtjust i din nya älskling ni kommer nog att trivas toppen ihop.
Gott nytt 2010!
Kram:)

Pia sa...

Du är så himla duktig på att fota vännen! Fin bild! Hoppas att du kommer på matchen nu så du tar fina bilder åt mig. Kåberg utan hjälm merci.:) Kram

Hon med klackarna sa...

Marie: Jo jag tror att det blir ett bra år! Vi börjar redan att komma överrens ganska bra så det lovar gott ;o)

Pia: Tack å bock!Inte omöjligt att jag ska på matchen, men du vet jag fotar bara för min egen del ;o) Haha Jo Kåberg är en favorit, emn jag föredarar med hjälm.. ;o)