torsdag 28 januari 2010

Atsji...

... eller hur det nu stavas.
Mitt under gårdagens spinningpass kom snuvan. Det var som att vrida på en kran! Inte mysigt alls. Själva träningspasset var jobbigt i utgångsläget men det här gjorde inte det hela lättare... Men det var väl det jag hade känt i kroppen under eftermiddagen. Var ganska orkeslös men lyckades ta mig i väg i snökaoset som rådde här i stan igår.
Men när jag var på salongen å plockade ögonbrynen nu i eftermiddags var det inte det trevligaste jag har upplevt! Hur många nerver är det som inte har nån koppling till näsan?? Uj vad det killade i näsan....
Men nåt positivt har det iaf kommit ur att jag var tvungen att lämna in handduken till kvällens box-pass. Tvätthögen har vikts å lagts in. Disken har diskats å endel annat "småplock" har blivit gjort! Så jag är nöjd iaf ;o)

Inga kommentarer: