söndag 3 januari 2010

Dax att ta tag i lite saker...

..som jag inte fått tummen ur å gjort på eeevigheeter!
Men nu är det minst sagt hög tid!! ;o)
Började redan igår med att måla sista elementet. Kommer knappt ihåg när det egentligen skulle ha varit gjort.... Men nu är det vitt! Enda missen var att jag inte kom ihåg att dra igång det igen i går kväll. När allt var klart å torrt. Under 16 grader i köket i morse... Brrrrr. Frukosten intogs inte där kan jag tala om.
Nu håller jag på med min lilla "passage" mellan hallen å vardagsrummet. Den ska åxå bli rent vit. Har sett riktigt snuskig ut förut.
Kanske, kanske att packningen i badrummet byts åxå. ;o) Skulle va skönt att få duscha å vattnet bara sprutar ur munstycket...
Vinterstudion på tv:n, med bandy.. Skönt! För då slipper jag fastna där ;o)

Inga kommentarer: