tisdag 10 augusti 2010

Visserligen är hösten i antågande...

..men att vintern skulle vara så här nära, det trodde jag verkligen inte!!
Blev verkligen fundersam på dagens "lufsrunda" i solen. Tankarna fick fara fritt å jag bara njöt samtidigt som jag klurade på viktiga funderingar.
Å plötsligt så upptäcker jag i ögonvrån att det var nåt som inte riktigt stämde... Hm?
Visst FBK har varit på is i drygt 1,5 vecka å jag är tillbaka på kontoret.. men.. Snö? I Augusti?Nja, där är jag inte riktigt mentalt än!


Som tur var så insåg jag att det var en snowboardentusiast som skrapat ihop snö å övade.;o) Å kanske drömde om vinterns kommande färder nerför backarna? Tills dess får han svettas i Tyr-backen å förlita sig på att kompisen som var med filmade hans hopp.
I alla fall så blev jag lite glad över att se deras entusiasm! ;o)

Å jag blev nöjd med min egen runda åxå! Orken är inte den bästa, det vet jag alltför väl å jobbar med det, men framförallt var jag glad över att min ev hälsporre klarade dagens löpning lika bra som förra veckans orienteringslufsande. Trots att det blev en lite längre runda idag. Jippie!!

Nu ska jag ta tag i mastodontjobbet med att redigera endel av sommarens skörd med kameran. Så snart ska jag dela med mig av vad jag pysslat med under årets ljusare del, när jag uppenbarligen inte bloggat. ;o) Trots att jag hade tanken om att jag skulle få fart på bloggen igen!

Inga kommentarer: