söndag 22 augusti 2010

Bläddrat fram å tillbaka,,,

..i den nya IKEA-katalogen i flera dagar nu. Den delades ut på stan en dag nu i veckan. Å givetvis fick den följa med hem!! Har varit hängig å orkeslös sedan hemkomsten efter träningen i onsdags så ligga i soffan å bläddra i den har varit lagom aktivitet. Varvat med en och annan promenad.
Sedan har jag funderat å klurat, å idag slog jag så till på en hylla att ha i köket! Så nu är äntligen alla kokböcker å kakrecept på plats i köket, istället för ute i hallen. Trevligt! Man kanske skulle ta å slå till å laga lite mat eller baka lite för att fira?? ;)
Å det bästa av allt var nästan att min nya (men gamla) kakburk fick plats i hyllan åxå. Visst är den röd å fin!? Så nu slipper den att stå framme på diskbänken tillsammans med allt annat som har en tendens att bli ståendes där...


2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Hej,

Den var ju skitsnygg, hyllan! Å burkarna åxå!!!!!! :=)

Kram

Hon med klackarna sa...

Jo hyllan var lagom neutral tycker jag å så blir det samtidigt lite "luftigt" å inte så kompakt. Burken gillar jag skarpt! ;)
Kram tillbaka på dig!