torsdag 12 augusti 2010

Oj, oj.. oj

Oj vad jag har varit flitig med att fixa med bilder de senaste dagarna! Men det behövs verkligen... Behöver tömma datorn igen. Fotat mycket sedan april tydligen.. ;) Men det är kul!!
Jag har faktiskt varit lite flitig på annat sätt åxå. Igår var jag på Cirkelträning på SATS. Dagens fokus låg på ben. Jobbigt!!! Men givetvis kul. ;) Fantastisk att så "enkel" träning kan vara så kul! Å jag kommer nog att känna av passet i benen..
Idag passade jag på att träna utomhus igen. Motionsorientering i eftermiddagssolen. Fantastiskt! Några kontroller satt utmed Vänerns strand. Så tjusigt!! Å då skulle jag ha haft med mig kameran ;) Men inte under övriga rundan. Huvudet hade jag tydligen stoppat under armen till en början... Suck, inga jättegrova bommar men tillräckliga för att det skulle bli för många x-a minuter. När man är lite för dåligt tränad å har något kg för mycket att dra på så känns de där minutrarna tillslut.. Men jag är nöjd!! Å de nya orienteringsskorna som inhandlades på Oringen är jag supernöjd med.
Näe, nu ska jag fortsätta att fixa med lite bilder. Så kan det kanske bli lite fler bilder i bloggen åxå.. ;)

Inga kommentarer: