tisdag 31 augusti 2010

Glasögonorm?

Hm...under sommaren har jag konstaterat att mina gamla glasögon nog gjort sitt, å ett par nya behövde införskaffas. Men inte hade jag funderat nåt närmare på vilken typ av bågar jag ville ha! Valet är INTE lätt! Det finns en uppsjö av olika modeller att välja mellan...

Hur många modeller har jag inte haft hemma på provlån??

Så jag har provat, provat å provat igen. Bytt ut, valt tillbaka å funderat å funderat. Men sen tillslut hade jag bestämt mig! Å nu sitter jag med ett par nya på näsan! Å jo jag är nöjd ;)


2 kommentarer:

Pia sa...

Men vad händer? Bloggar du sååå flitigt nu? Roligt! Vilka brillor valde du då? Show a pic please. Kram

Hon med klackarna sa...

Nja vi får väl se.;) Det blev de som finns på bilden här ovan. De som är längst ner. Trivs bra i dem!