onsdag 25 augusti 2010

Nästan med en liten tår i ögonvrån..

...som vi gick hem från Cirkelträningen på SATS idag. Sista passet!! SNYFT!! Nytt schema nästa vecka å ingen mer cirkelträning. Kommer att sakna Carros stora leende å hennes ivriga påhejjande på oss när vi svettas å verkligen försöker att hitta de sista krafterna lååångt nere i källaren.
Så med andra ord var det med tunga steg jag tog mig hemåt ikväll. Men faktiskt fick jag skratta som det var länge sen jag gjorde sist när jag väl kom hem.
FBK var i Oslo å mötte Vålerenga i kväll å jag hade tänkt att jag skulle ha på klanens (deras supporterklubb)web-radio sändning lite i bakgrunden när jag pysslade med annat. Men så blev det inte! Jag satt som klistrad framför datorn å lyssnade å framförallt skrattade!! Ojoj det var längesen jag skrattade så mycket, länge å så gott!!
Sååå mycket underbara kommentarer om det mesta, utan att referera matchen så som man är van att en match refereras ;)
Nästan så att jag satt å längtade tillbaka till en pub-kväll på Bohemen i Oslo ;) Ett ställe där allt kunde hända å det mesta som hände var mest av positiv karaktär.
Ja, ja det var tider det!

Inga kommentarer: