söndag 15 augusti 2010

Vilken underbar helg..

..det har varit!!
Varmt, soligt å allmänt skönt;)
En sån där helg när man har fått mycket mer energi än vad den har tagit!
Har promenerat mycket å tagit lite ledigt från gymet å inomhus aktiviteterna. För när augusti bjuder på sånt här väder under en helg måste man bara passa på att vara utomhus;)
Har besökt Miss A i hennes å hennes lilla familjs nya hus. Så fint de bor! Så mysigt, annorlunda å så lantligt men ändå lagom socialt. (Men tror inte att jag skulle fixa att bo där.. ;) Men det är jag det.) Blev verkligen en heldag hos dem! Såå varmt å skönt så man ville absolut inte sätta sig i en "pött-het" bil å åka hem till stan! Så det blev att umgås med Miss A å lille drömprinsen i m å n g a timmar. Som tur var stod de ut med mig! ;)
Nu väntar sängen på mig ! Å jag är redo för en ny vecka.


Inga kommentarer: