torsdag 10 december 2009

Ordningen snart återställd...

..hoppas jag! Sist jag var å kollade på FBK´s a-lag insåg jag att jag hade sett alldeles för få matcher med dem i höst... Jag satt nämligen å försökte få juniornamnen på dem! Å det stämde ju inte alls... Så det var bara att knalla iväg å sätta sig på läktaren idag igen! Match mot Skellefteå. Var en helt OK match, kändes som om de hade lite mer flyt idag.
Å så var det kul att Erik Thorell fick göra hemmadebut i "riktiga a-laget"!! (Premiär i ES borta mot Linköping).
Å han gjorde inte bort sig idag heller. Till vardags huserar han i Skåre BK´s a-lag, men tillhör ju egentligen BJ. Kul!! Han var himla bra mot Leksand förra helgen.

Erik Thorell (Bilden är från Leksandsmatchen.)

Färjestad å Skåre har ju ett framgångsrikt samarbete på juniorsidan. Både a- & b-juniorer. Jag tycker att det är jättekul att få förmånen att följa några av dem på lite närmare håll! Å så har det ju en annan fördel åxå, jag kan stå nere i båset å fota!! ;o)

Har lyckats knäppa "ett gäng" målvaktsbilder! Vad annars? ;o) Jodå lite andra bilder blir det åxå, men jag är ju svag för målvaktsbilder så sånna blir det MASSOR!! Johan Gustafsson som åxå huserar i Skåre BK till vardags tillhör åxå egentligen FBK J18. Han är perfekt att fota! Så nu har jag förhoppningsvis snart tagit den där målvaktsbilden som jag försökt att ta ett bra tag... ;o) Hoppas att han kommer att spela lite mer med BJ efter helgerna åxå.

Föresten kanske ska nämna att A-laget vann mot Skellefteå idag? Med 3-2.
Visst var det på tiden med ett sportinlägg här i bloggen åxå? ;o)

2 kommentarer:

P sa...

Ja, det var på tiden med att du får ordning på blogglivet med.:) Kram

Hon med klackarna sa...

P: Haha jo nu snart kan jag nog få mer tid över för bloggandet igen. ;o)