söndag 27 december 2009

Ja livet går vidare...

Å julhelgen lider mot sitt slut. Maten är uppäten å helgen har inneburit en heldel umgänge. Lika bra det. Nejdå jag har haft en bra jul. Missförstå mig inte nu!! Jag fick paket av tomten så snäll har jag tydligen åxå varit. ;o)
Men på själva julafton halkade jag på en snö-/isfläck å översträckte ena knät. Där gick alla långpromenader i den härliga snön å all träning i stöpet!! Å utgången.
Ska jag va ärlig så trillade faktiskt en å annan tår för jag tyckte så synd om mig själv! Ville sååå gärna komma igång igen nu!
Men jag vet att det finns så många människor som har det så mycket värre. Egentligen är det ju inte så farligt med ett halvpaj knä.. Men ibland måste man bara få tycka lite synd om sig själv...
Massor av den goda messmörskolan har tröstat mig under helgen ;o) inte illa det heller.

Flizan tycker att den nya skrivaren är lika spännande som den gamla!

Å så fyndade jag ny skrivare på rean. Vilken skillnad det blev på utskrifterna! Så det kanske var lika bra att den gamla kom på att den skulle komponera egna färger lagom till julkortsutskivandet ;o)


Trots att knät inte har pallat för några långa långpromenader i snön så har jag iaf hunnit med att göra några snöänglar. Mys!!
Imorgon ska jag dock hårdtesta knät!!
Må det bära eller brista.. Hoppas på det första givetvis ;o)

4 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Messmörskola recept TACK! ;=)))))

Hon med klackarna sa...

Zinkbaljan: Kommer ;o)

Pia sa...

Jag tycker med synd om dig angående knäet! Kram

Hon med klackarna sa...

Pia: Tack för omtanken, det går framåt med knät. Har kunnat styrketräna å ta promenader nu. Däremot har skidåkning varit överkurs, emn hoppas att ta igen det snart. Kram