tisdag 22 december 2009

Med stormsteg...

..börjar det att närma sig jul på riktigt nu!! Mys!
Å jag börjar på att komma ikapp med alla göromål. Härligt! Verkar med andra ord som att det blir jul i det här huset i år åxå. ;o)Det har städats, tvättats, strukits, plockats, fejats å plockats lite till... Å nu är det i det närmaste klart!
Å jag har börjat min julledighet idag. Hur skönt är inte det??!!!

Förra veckan, på min lediga dag som tillbringades med söta Miss A, hittade jag den här "linnes-tunikan". Älskar verligen den färgen!! Dessutom var priset nedsatt, med andra ord bara att slå till!!
Ikväll har ALLA julklapparna slagits in å lagts under granen. (Men själva julklappshandlandet var klart redan förra veckan. Stolt!)
Så Tomten kommer i år åxå ;o)

Andra sortens kola har kokats ikväll åxå. I år blir det inte bara gräddkola utan även messmörskola. Mums!

2 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Snygg nyans på den lilla blå.....Å du messmörskola reset skulle jag vilja ha. an inte du, snälla maila till mig.

Kram

Thomas

Hon med klackarna sa...

Gls och klorid: Javisst är det. Älskar den färgen!!
Receptet komer på mail, tyvärr såg jag inet din kommentar förns nu så det kom inte innan jul.
Hoppas att du haft en fin helg!!
kram