tisdag 15 december 2009

Hektisk tid..

..är det just nu. Men snart känns det som om jag är ikapp! Idag fick jag veta att jag blivit godkänd på den teoretiska delen av mitt jobbpluggande. Skönt! Bara resten kvar då.. ;o)
Lucia har varit å jag har knappt märkt det. Men eftersom kvällen idag blev fri, helt plötsligt, ska jag försöka att göra något åt julstämningen här hemma. Den har lyst med sin frånvaro hittills..
Jag som är den store julälskaren vanligtvis har hittills varit helt oberörd.. Men det ska jag försöka att ändra på! Julgranen ska kläs och tomtarna fram!!

I helgen som var hade vi frost hos oss. Blev så vitt å fint!! Igår kom dessutom snön!
Gissa om jag blev besviken då det var milt i morse!!! Men det har ordnat sig under dagen. Kylan kom tillbaka å mer snö har dalat ner utanför fönstren. Mys!!

Så nu är det mycket att ta tag i!! Insåg precis att senast i morgon ska julkorten postas, om de ska dimpa ner i brevlådan hos mottagaren i god tid innan jul...
Vad skönt det ska bli att förhoppningsvis "va med" å göra saker i lite mer god tid!!



2 kommentarer:

Pia sa...

Jag har bytt bloggdomän och bloggar numera bara på ETT ställe jämt. Skönt! Kram

Hon med klackarna sa...

Pia: Jo jag har varit inne å kikat. Ser fint ut ;o) Men inte hunnit att försöka att kommentera, hoppas att det går bättre att göra det än på den förra.. kram