fredag 21 november 2008

Första snön..

..yrde ner här i solstan tidigare under dagen.

Blev glad som ett litet barn! Tänk att så lite kan göra så mycket för humöret. ;o) Påminn mig gärna om det senare i vinter, när jag inte är fullt så glad över halkan och att vara tvungen att skrapa bilrutorna.


För att förhöja det goda humöret å den tidiga julstämningen, som kom på ett kick, har jag sedan lyssnat på den nya julskivan med den här mannen: Peter Jöback. Finns att köpa på ICA, bra pris med ICAkortet.. Ett måste i julmörkret!



7 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Åhhh vad kul, jag blev chockad när jag kom in, trodde jag hade kommit fel...;)
Himla fin blogg!!! Så kul! Jo krukorna-du har nog rätt man får nog plantera något i den och vattna..
Klicka på min klocka så kommer du på en sida där du kan välja på olika modeller!Klicka åxå på räknaren så kommer du till den sidan, välj där med, sedan är det bara att klistra in html koden i layouten, gadget, html ska det vara! Jag vill bli av med min ordverifiering, säg till om du vet hur man tar bort den!
Kraaammm

Vit Gladiolus sa...

Tja! För att få kant runt om tror jag att det var gå in i Layout, Teckenfärg och kantlinjer, där finns det att välja...kram
Vi höres!

Vit Gladiolus sa...

Jag igen...du när du skriver kommetar hos mig får du då skriva en ordverifiering hos mig?
kram

Vit Gladiolus sa...

Å jädrigt snygga svarta skor!!! Var har du köpt de?;)
Kraam

Vit Gladiolus sa...

Wooow en klocka på plats!! Bra!! Uj vad kommentarer från mig...;)
Kramisar

Lallis - liv och leverne sa...

Det är speciellt när första snön kommer:) Ha en fin söndag.
Kram Lallis

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ska du å kika på han oxå när han kommer till stan?! :)