torsdag 16 september 2010

Pirrigt!!!

Inte länge kvar nu! Mindre än en timme... Åååh! Ser så fram emot att årets elitserie äntligen drar i gång igen. Jag har ju "fått hem" alla mina önskningar å det ska bli sååå spännande att se hur det kommer att gå!
Som vanligt så tror jag att vi börjar vägen mot Torget nu! Klart att vi ska dit å fira Färjestad i april igen!!! ;)
Hm, jo jag vet obotlig optimist när det gäller den saken;) Är ju annars väldigt stor realist men då det gäller FBK å Sveriges framfart i olika sporten, ja då tror jag ALLTID att vi ska stå överst på pallen!
(Bilderna är från matchen mot Kärpät i Karlskoga, under European Trophy.)

Christian Berglund har äntligen tagit på sig den grön/vita tröjan igen. Gôtt!!!
Likaså Jonas Frögren! Sååå skönt, nu kanske vi äntligen kan få lite stabilitet bland backarna igen. Något som verkligen saknades förra säsongen..

En som spelat i grön/vitt i några säsonger nu är junioren Jonas Brodin. Hoppas att det fortsätter att gå lika bra för honom bland seniorerna som det gjorde under förra säsongen. Åxå en back som jag litar på!
Go! Go! Go!!! ;)



Inga kommentarer: