tisdag 14 september 2010

Härligt att röra på sig!! ;)

Förra veckan var inte min bästa träningsvecka, men det har artat sig redan på tisdagen i den här veckan! Igår hann jag nämligen med 3 pass! Spinning & Core på SATS å sedan avslutades kvällen på Samurang Fight Center med ett kickboxingpass. Kan lova att jag sov gott när jag väl kom i säng;) men nackdelen med ett pass som börjar klockan 8 är ju att det tar sin tid att varva ner...
Idag nöjde jag mig med ett pass. Boxcirkel. Bra.
Nu trött. Å tror att kanske redan i morgon, men iaf under de närmaste dagarna, kommer det inte bara att vara i rumpan som jag har träningsvärk! Härligt!! Längtar! ;)

Stegräknaren har inte motionerats nåt under de senaste dagarna.
Har faktiskt gjort lite annan nytta åxå. Har nämligen varit å förtids röstat! Så nu har jag gjort mitt! Bara att åtserse om politikerna gör sitt, så att de får min röst om fyra år igen.. Eller om jag väljer några andra då. ;)
Längtar efter en dusch nu.. Men det var himla gôtt att sitta å hänga i soffan måste jag erkänna... Vila är åxå viktigt ;)
Å i morgon är det en ny härlig dag!!

Inga kommentarer: