tisdag 7 september 2010

Hm, svårt val?

Det är ju snart dax för riksdagsval. Å jag tycker givetvis att det är självklart att man röstar å en skyldighet som medborgareatt man gör det. Att man iaf gör vad man kan för att inte gynna "knas-partierna" från att få styra. Men jag tycker verkligen att alla valprogram å löpmeter i pressen är såååå tråkigt!!! (Det enda det skrivs om just nu är ju valet å Zlatan... suck)
Har gjort några valtester å kunnat konstatera att jag fortfarande sympatiserar med det parti jag röstat på vid de senaste valen. Känns skönt. Svt´s valkompass å Expressens valkalkylator är två av testen som jag har gjort.
Ett annat val jag gjorde idag, å som inte var det minsta svårt, var att gå iväg å träna! Körde styrka idag. Hade lite dåligt med kraft men försökte att pressa mig själv ändå. Riktigt nöjd efteråt. å såååå stolt över mig själv att jag verkligen har fått tillbaka min gamla träningsvana under sommaren! Måste erkänna att jag var lite orolig över mig själv ett tag då jag verkligen inte hade ork å lust att träna. Har ju aldrig hänt mig tidigare så det var en ny upplevelse å ingen angenäm sådan heller. Men nu är jag på gång!

Inga kommentarer: