tisdag 30 november 2010

Zzzzzzz...

Förstår inte riktigt vad det är med mig idag.. Har varit tvärtrött precis hela dagen! Ögonlocken vill inte hålla sig öppna. Å inte blev det bättre i kväll heller. Inte ens hockeyn hjälper. Då ä det allvarligt.
Kan kanske va den psykiska stress som finns den här veckan som gör sitt...?
Men jag har iaf med nöd å näppe lyckats att hålla mig vaken ända fram till nu. Inte illa;)
Har suttit å kollat lite på resor å biljetter. Fram å tillbaka å hit å dit. Sen är det inte lätt att komma ihåg var det var jag hittade det braiga alternativet.. hm. Kanske borde leta fram papper å penna till nästa gång.
Men det lutar åt januari nu. För jag hinner inte redan till 12 december..
Pirrigt! Kul!
Räknar med att beställa snart ;D
Å nej, jag kommer inte svara på var jag vill ta mig här i bloggen ;)

2 kommentarer:

Thomas sa...

Är du mä på facebook?

Hon med klackarna sa...

Jo jag är med på Facebook. Blivit ganska restriktiv med addandet av vänner dock..