onsdag 16 mars 2011

Ahlgrens bilar...

...bjöds jag på i morse, av min Brynässupporter till kollega.
Å han lovade att om Brynäs vann ikväll så skulle han bjuda på Tigerkaka i morgon... Behöver jag säga att jag talade om att han inte behövde fundera på att baka nån sån? ;) Tror att FBK vinner ikväll!
Å för övrigt så tror jag att mitt tandonda inte behöver nån Tigerkaka i morgon.. Det mår säkert bättre av att min käre tandläkare ringer och meddelar att han fått ett återbud!..

Eftermiddagen har gått å en stor del av den har gått åt till att riva sig i huvudet å försöka att klura ut vad som menas med de mail som inkommit till jobbet kan tänkas betyda... Vi var två stycken som hölls sysselsatta med ett en bra stund. Jag tycker att skickar man ett mail till ett företag/myndighet som rör min ekonomi så försöker jag att uttrycka mig någorlunda klart. Men nej då... Meningsbyggnader och stavning var inte det mest prioriterade. Att sedan punkter och kommatecken lyste med sin frånvaro gjorde inte saken lättare... Vi, som skulle tyda mailet å svara på det,  var glada att det iaf var mellanrum mellan orden. Utropstecken däremot är något som personen ifråga hade lärt sig att använda! Mycket! Å många!!!!!
Men nog klagat nu.
(Å jo jag vet att jag slänger sten i glashus eftersom de som läser min blogg säkert hittar stavfel å liknande här åxå. Men jga tror iaf att man förstår sammanhanget i stort...)

När ska det förresten bli varmt på allvar? Fryser fortfarande..

Inga kommentarer: