tisdag 23 mars 2010

Tusen, tusen TACK!!!

Till er tappra som kikar in här på min blogg med jämna mellanrum!!
Det värmer i ett bloggarhjärta!

Jag ska verkligen försöka att bättra mig å komma på saker att blogga om.
För tillfället har det varit mycket fotande å hockey. Det är ju slutspelstider här i solstan!
Gôtt!
Härliga tider!
Gårdagens match mellan FBK och Skellefteå var en riktig rysare. Å inte kunde jag gå hem innan slutsignalen ljöd heller ;o) Som tur var avgjorde Färjestad i början av 5:e perioden.
BJ-grabbarna klarar sig åxå bra. De är klara för J18´s kvartsfinaler.
Några av de 2 lagen hoppas jag klarar sig till finalen iaf, gärna båda!
Än en gång: Tusen tack för titten!!

4 kommentarer:

Pia sa...

Jag kommer alltid att följa din blogg. Nu har jag ju internet igen med så då blir det oftare. :) Du behöver inte komma på något att blogga om. Skriv bara om vad som sker i din vardag (uteslut det som du tycker är allt för privat, eller strunta i detaljerna), det brukar jag göra. Kram

Anonym sa...

Tre besökare hittills idag. Som bara väntar och väntar och väntar... :)

Anonym sa...

Två månader utan liv... :(

Hon med klackarna sa...

Tack, tack! Jag skriver när jag känner för det å när jag tycker att jag har nåt att skriva om. :) Vilket jag inte tyckt att jag haft den sista tiden.
Men det är ju skönt att se att man inte är helt bortglömd! ;) Kanske kommer ytterligare ett inlägg så småningom.. ;)