tisdag 16 februari 2010

Oj vad jag har tänkt....

..att jag skulle blogga sista tiden! Men det har inte riktigt blivit av... Alltid kommer det nåt emellan.
Men här kommer iaf en bild som skulle ha lagts upp på "alla hjärtans dag"!


Det värsta är att närmaste veckan kommer det nog inte att bli så mycket bloggat heller... Just nu håller jag på å packar ner vardagsrummet... Det är meningen att det ska komma upp nya tapeter på väggarna där. Men innan man kommer till det roliga å det som står för förändringen så måste man göra allt som kommer där innan... men som inte är lika roligt alla gånger.. hm..

Under tiden som det tapetseras lovar jag, dyrt å heligt, att jag ska ta mig en ordentlig funderare över mitt bloggande.. Det händer ju inte så mycket här, kanske lika bra att jag lägger ner.. Men jag återkommer i frågan!!

Kram!!


4 kommentarer:

Norskan sa...

Nei, nei, ikke legg ned bloggen...

Kom over et firma og noen blogger jeg hadde kjempesans for, men du kjenner kanskje til disse produktene fra før!

http://www.isak.co.uk/index.php?main_page=page&id=12

Pia sa...

Du skulle bara våga sluta blogga vännen! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Tänk om på den punkten. Det gör inget att det inte uppdateras dagligen. Skriv när du har tid och lust. Kram

Hon med klackarna sa...

Norskan: ska fundera. ;) nej den sidan hade jag inte koll på, ska kolla in den bättre.

Pia: Oj vad jag vågar! ;)Tankarna om att blogga finns där, men sen när jag ska komma till skott... ja då finns inte tiden just nu. Å jag tycker ju att tanken med en blogg är att den ska va uppdaterad å aktuell.. Å gärna "hända" saker i den. men jag mal ju bara på i samma spår hela tiden.. Så det blir så ointressant.

Kram på er!!

Pia sa...

Den blir inte alls ointressant! Och DÄR har du inget att säga till om vännen! För det är VI som läsare som avgör den saken så det så. :P Kram